Recap + London

 
LONDON förra veckan. 
 
 
Det är lätt att bli blind, stressa förbi och inte reflektera. Men jag har refekterat mer än vanligt, både i positiv och negativ bemärkelse, under föregående år. Jag är en reflekterande människa som tänker väldigt mycket, gärna länge och på onödiga saker och ting. Det har sina fördelar, men även nackdelar. 

2014 kickades igång med att jag fick nycklarna och flyttade in i min älskade, fina, lilla lägenhet. Herre Gud vad kär jag var i den, och är fortfarande! Jag jobbade till mig ett efterlängtat vikariat på min kära arbetsplats och lyckades golva 132 st andra i en anställningsprocess vilket resulterade i en fast tjänst. Jag tröttnade på kommunaltrafiken och köpte mig en liten, svart bil - ett av de bättre köpen någonsin. I maj hälsade jag på min kusin i Barcelona, under juni fick jag äran att följa med jobbet till Estland, i juni-juli var Annzo och jag i underbara Turkiet - en vecka på lyxhotell á la all-inclusive. Älskade Frida flyttade tillbaka till Linkan i samma veva som andra vänner lämnade stan för storstan. En tripp till Danmark och en långweekend i Kroatien. Många timmar på jobbet, flera nya kollegor och vänner, många fina galna minnesvärda utekvällar, mycket planerande, många djupa diskussioner på morgonkvisten, mycket ångest. 2014 i stora drag.

Summa sumarum: bra år, allt dåligt vet ni inte om. Men i år vill jag så himla mycket mer. Som alltid. Det finns saker som saknas i mitt liv och mål och vill uppnå. Jag kickade dock igång året med en efterlängtad weekend i mitt älskade underbara London. Ett par dagar av lycka och glädje. Det finns fortfarande ingen plats som får mig att må så bra som just London gör ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0