130129.



I förmiddags. Kognitionsbok, kaffe, tulpaner.

Igår körde jag på en heldag i skolan. Skönt att kicka igång veckan med en lång dag så man känner att man åtminstone fått "något vettigt gjort". Lite plugg med Annzo under förmiddagen (läser dessvärre inte samma ämne längre), fika med Robin, Erik och Henke (bästa ped2-killarna alltså!) och lite plugg med klassens två snyggaste killar under eftermiddagen. Kände mig lite lyckligt lottad där ett tag! Haha.

Idag har jag betat av en del plugg under förmiddagen. Kursen kräver en del, rent tidsmässigt, mycket självdiciplin och det är deadlines hit och dit, men, den är åtminstone intressant. Har hunnit med att jobba 15-21 ikväll med Malin också, vikariekväll även idag. Himla trevligt! MEN, tre brukare är hemma med maginfluensa och jag ska jobba dagpasset själv imorgon (.........). Kan ju bli kul det här. Hmmm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0