Let me learn from where I have been.

Ibland älskar jag mitt minne. Sämre än sämst vissa dagar, en klass för sig, men ikväll blev jag förvånad över min brighthet (ehmm, svengelska, bright-het, hittar inte det svenska ordet). Ha! Kalasbra. Har suttit och letat flighter som passar in med alla föreläsningar, seminarium, inlämningar, tentor, teckenspråkutb. och övrigt. Svårt. Får nog vänta på att nya schemat släpps. Har fått fina sms som gjort mig på bra humör, satt upp nya tavlor och en krok till morgonrocken (bättre sent än aldrig hehe) och smitt planer med min äldsta vän since forever and ever. Bästa! Imorgon har jag pluggdate, lunchdate och fikadate. Ibland är man populär! Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0