Some die young, you better hold on.






Det här är en sådan helg man vill riva ur kalendern, knyckla ihop och kasta i papperskorgen. Någon form av en lindrig influensa. Seminarium i fredags och häng med gruppen, hann med en sväng på Ikano + IKEA med mamma och F innan jag dog hemma. Natten var hemsk, lördagen något bättre. Lillebror och bästa Bea kom och muntrade upp mig med fika. Gullungar. Igår låg jag mest och sov och idag mår jag oförskämt bra! Så himla gött. Sitter här med en stor kaffe och frukost, ska bege mig mot universitetet om någon timme.

Kommentarer
Postat av: azra

tur att ja inte e den enda som haft en sån bajshelg då :P, men som tur var så avslutades ändå min på ett bra sätt :)

2012-03-19 @ 23:51:34
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0