120313



Tisdagar är min favoritdag. På tisdagar känns allt bara så himla bra och motivationen är på topp. "Ledig" idag, inget grupparbete med andra ord. Mötte upp Lollo på stadsbibblan vid 10-tiden innan hon skulle till skolan. Idag, mina vänner, överträffade jag minsann mig själv. Följde Linus exempel och tog en powernap vid 15-snåret, gjorde susen! (Ni måste ju tycka att vi är helt dumma i huvudet som sover på bibblan, men wtf, studenter gör lite som de vill och bibblans fåtöljer är gudomliga). Man ska väl inte skryta, men jag satt kvar till 20:00 och pluggade som bara den. Pluggade t o m så bra att jag avbokade mitt träningspass. Man får ta tillvara på de här tillfällena, inträffar sisådär en gång i halvåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0