120618

Inatt var det stört omöjligt att somna. Låg vaken och tänkte på precis allt, blir galen. Önskar att man bara kunde släppa saker och ting, låta det va som det är och gå vidare. Lyckades somna, vakade av ett sms från bästis vid 0300. Somnade om med ett leende på läpparna (hon är allt bra den där tjejen). Vaknade vid 0645 av en sms-jobbförfrågan (0730-1500). Fick snällt tacka nej. Hinna vakna, duscha, fixa mig, åkta till jobbet på 45 min, går ej. Attans! Sitter nu på LiU och försöker plugga lite, eller ordna upp mitt liv rättare sagt. Har konstaterat: jag har tagit mig vatten över huvudet. Blev antagen till ytterliggare en sommarkurs på distans, tackade ja. Hur tänkte jag där? 100% jobb och 100% plugg. Men det ska gå! Känner mig lite nördig, är stammis på bibblan, lånar och reserverar böcker för fullt. Gav t o m ett inköpsförlag; haha, till dem häromdagen om en bok jag behövde till min ena sommarkurs, och vet ni? De köper hem boken till mig! PERFEKT. Eftersom den inte finns att få tag på någonstans, inte på något av biblioteken i Östergötland heller, så sparade jag just in 784 spänn. Man tackar. LiU är allt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0