Hemtenta, check.



Hej. Hemtentan är klar och inskickad. Kan meddela att det här toppar min lista över svåra saker, fruktansvärt. Satt på stadsbibblan hela måndagen, pluggade halva natten, upp tidigt och in till universitetet. Spenderad 11 timmar i HumSam (nytt rekord!) igår. Skrev som aldrig förr. Tack och lov så kunde jag hänga lite med Azra & Kim som också satt där och pluggade (?!). Linus räddade mig från ett riktigt psykbryt igår eftermiddag, höll på att bli galen på mig själv och mina egna tankar. Det var så jävla skönt rent ut sagt att få höra att vi hade problem med exakt samma saker, trodde att jag var helt dum i huvudet ett tag. Tänk vad mycket några peppande ord kan göra. Framåt 03:30-tiden inatt/imorse kände jag mig klar. Och vet ni? JAG ÄR SÅ NÖJD. Skickade in tentan i förmiddags (två timmar innan deadline) med gott samvete. Kunde inte ha gjort bättre ifrån mig, är så himla stolt över det jag tillslut lyckades få ihop. Är så grymt nöjd över min insats. Jag måste ha nailat ett G, jag måste. 


Kommentarer
Postat av: azra

Ifrågasätter du vårt pluggande hahahah.. skönt att det kändes bra för dig gumman :)

2011-11-02 @ 22:06:18
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0