Inflammation i foten

Idag är jag ganska ledsen och nedstämd (fast samtidigt grymt stolt över att jag faktiskt behärskar det engelska språket så pass bra som jag tydligen gör).

Jag ringde till läkarkliniken i förmiddags, fick en massa info, gick dit och skrev in mig, fick en läkartid och lyckades hämta ut ett recept med penicillin. Well, jag har en inflammation i foten (eventuellt en stressfraktur). Det kan ta upp till 4-6 veckor innan jag är helt okej, minst.

Den kommande veckan ska jag försöka att hålla mig så stilla som det bara går och inte stödja mer än nödvändigt på foten. Låter som jag har en rolig helg framför mig, eller hur?

OM EN VECKA KOMMER MAMMA! Då måste min fot vara bättre. Hoppas att penicillinkuren gör susen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0