Woohoo!

Och där var städningen klar! HELG! Är ledig resten av dagen, underbart! Klockan är bara strax efter 12 här (ni vet, engelsk tid!) så det känns för himla bra! Måste dock vara tillbaka här runt 18 för att få min lilla lön så jag överlever helgens bravader. Lutar åt en lugn fredag (bio) och utgång imorgon!

Nu ska jag ta en dusch (eller kanske ett bad igen?) och sen fixa lunch. Måste fylla på mobilen (avskyr kontantkort, känner mig helt handikappad när jag inte har abonnemang längre) och sen ska jag springa ner till Kensington High Street se om en tröja jag hittade häromdagen på Urban Outfitters finns kvar (troligtvis inte, den var på rean).

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du några planer inför helgen? ^_^

2010-09-24 @ 19:33:03
URL: http://annadouken.blogspot.com
Postat av: Anna

Sweet!

Min helg ser ut att bli lugn. Ska traska och köpa mat snart, blir förmodligen fredagsmys med film och godsaker ikväll, sen jobbar jag imorrn och söndagar brukar alltid bli slappdagar :)

2010-09-24 @ 20:21:17
URL: http://annadouken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0