24:e nov, en månad kvar.

Jag har lite svårt att förstå att den är den 24:e november idag. EN MÅNAD kvar till julafton. Helt otroligt. Julklappsinköpen då? Jo tack, snart klar. Eller jag är nog nästan helt klar när jag tänker efter. Har bara några ätbara saker kvar på listan från mams & paps, sen är det klart. Har aldrig någonsin varit klar med allt i november, aldrig aldrig aldrig. Lite tråkigt, handla julklappar som är så kul! Men känner jag mig själv rätt så lär jag inhandla ett par till bara för att.. Att skämma bort familjen är bland det bästa som finns.

Kommentarer
Postat av: azra

försöker fortfarande lista ut vad du har köpt! en ledtråd till?

2010-11-24 @ 17:28:45
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0