London info

Måste bara informera er om att det kan bli mycket Londontjat här på bloggen den kommande tiden. Men det är bara att gilla läget eller skita i att läsa.

Pratade med en familj i torsdags, de verkade kanontrevliga och de är precis vad jag söker. De vill t o m träffa mig i London när vi åker över i juni. Känns hoppfullt! Fick ett gulligt mail av tjejen på agenturen idag där hon berättade att de är superintresserade av mig, kändes ännu bättre! Kan även passa på och säga att familjen inte har bett om att få information/prata med några fler kandidater, jag var den första (och förhoppningsvis den enda). Håll tummarna gott folk, det här är precis vad jag vill.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande!

2010-05-02 @ 00:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0