Helgen

Hallå! Har gått på högvarv hela helgen och plågats med världens huvudvärk men har fått en hel del gjort trots allt! Jag som skulle ta det lugnt i helgen, haha.

I fredags skjutsade jag mamma till jobbet i Linköping, passade på att äta frukost på stan och shoppa lite under de timmar som hon jobbade. Fick med mig lite av varje hem, men bara sånt som jag behöver. Bl a att svart och ett vit baslinne, sminkborttagning, solglasögon och en söt lila topp med puffärm. Kändes verkligen som vår inne i stan, gick med solglasögon och skinnjackan uppknäppt!

Hämtade mamma vid ett-tiden och åkte ut till Ikea, lunchade där och köpte lite småsaker. Hittade världens finaste byrå att ha kläderna i, den skulle utgå inom kort och jag fick lite smått panik. Har tittat på den tidigare och har verkligen velat ha den. Åkte hem (mätte lite i rummet) och åkte sen tillbaka till Ikea med pappa och köpte den till mig som en tidig födelsedagspresent (1,5 månad kvar till min födelsedag).

Igår slängde jag ut min gamla cp-byrå och monterade ihop den nya, så fin! Passar perfekt in i rummet, det känns typ som att rummet har fått en helt annan karaktär och upplevs som större. Rensade bland alla kläder igen och försökte strukturera om dem i lådorna. Började även rensa i garderoben (har en hyfsat stor garderob, platsbyggd intill ett snedtak, förvaring längst in och plats för kläder längst ut). Tog hela dagen och vi har kanske gjort en femtedel... Ett evighetsprojekt med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa bild! (=

2010-03-07 @ 13:35:37
Postat av: Sofia

Sv; Jag hade också tänkt köpa den på fullpris, därför blev jag superglad när jag hittade den! :)



Jag ursäktar så hemskt mycket för sent svar förresten, har haft fullt upp den senaste veckan x)

2010-03-07 @ 15:37:09
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0