Tisdag,

Hallå där! Jag njuter för fulla muggar av att vara hemma! Tycker dock synd om dem som fortfarande är fast i London och kanske t o m måste fira jul där... London i all ära, men julen vill jag fira med familjen.

Jobbade några timmar i söndags tillsammans med M, trevligt trevligt. Jag gillar att jobba. Har hunnit julbaka och städa lite tillsammans med mams, klippt mig hos världens bästa Elin, träffat min Azra som jag har saknat så himla mycket, busat mid kissungarna, fotat ute i snön och slagit in en miljon julklappar (kanske inte riktigt, men det kändes som det!).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är fast här, yay. De stängde hela Gatwick på måndagskvällen och sen var det totalkört att hitta något idag. Så jag tog tåget tillbaks till Plymouth och ska fira jul med Kerry och hans mamma. Jag har iallafall någonstans att vara men det är ju surt. Har biljett hem på måndag (första lediga datum), och då ska jag banne mig hem!

2010-12-21 @ 22:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0