Jävla vulkan

Det går allt mer upp för en att det inte kommer att bli någon Brysselresa. Vårt flyg är cancelled. Min resväska står här bredvid mig, opackad. Förhoppningsvis går det att boka om och resa senare, men allt beror ju på hur länge den där jävla vulkanen har tänkt hålla på.

Min kusin sitter fast i Bangkok och min morbror i Barcelona. Vet ni vad det västa är? De klagar. Jag skulle bara njuta av några extra dagars semester i värmen om jag var dem! Visst, såklart man vill hem det fattar ju jag också men ändå.

Läste dock det här på Aftonbladet nyss om att flygbolagen kan gå in konkurs inom två veckor. Kul om Ryanair går i konkurs, risken finns ju trots allt. Då ryker Londonresan i juni också!!! Alltså det här känns, som Haris sa, som ett föresenat första-april-skämt. Det här är sånt man brukar läsa om i tidningar/på nätet och varje gång tänker man ”tur att det inte drabbar mig”. Att tajma in vår efterlängtande resa samtidigt som en naturkatastrof är höjden av otur, det krävs fan talang för det som Lollo smsade och sa förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0