Sista provet avklarat...

…och det gick inte som jag hade tänkt mig. Så här var det varit hela terminen, jag pluggar massor och sedan går proven skit. Okej då, VG är inte dåligt men inte tillräckligt bra för att jag ska bli nöjd.

Fick reda på UF-betyget också, VG. Det är jag verkligen jättebesviken på. Jag känner att vårt företag trots allt har kämpat och gjort allt vi har kunnat hela tiden. Behöver jag ens nämna att jag är pissförbannad på en lärare idag? Fy fan.

Så över lag har dagen varit minder bra. Tömt mitt skåp har jag också gjort. Skitkul att ha typ 100 böcker liggandes här hemma över sommaren. Märks det att jag är trött och på dåligt humör idag tack vare skolan eller? Haha!
 
För att komma över våra sorger åkte jag och Azra till Mc Donald's på lunchen. Har varit där liiiite för många gånger sedan jag tog körkort... Föresten, grattis Kristin till körkortet!


 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åhh tack så mycket :)

Du är inte ensam om att vara förbannad! Jag är besviken och skit sur på lärarna. Mm exakt, kul att ha massa böcker hemma på lovet, det får en ju bara att tänka på skolan! :(

2009-06-09 @ 21:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0