Shopping

Som jag nämde i det förra inlägget så shoppade jag lite igår.

Hade 100 kr rabatt på Lindex vid köp av smink. Jättebra! Köpte en foundation från Maybelline, en minerarfoundation i flytande form (en nyhet!). Har aldrig använt Maybellines foundation tidigare men jag gillar derars smink, har en hel del ögonskuggor.

Köpte även ett coverstick från L'oreál, en eye primer från Lumene och ett svart nagellack från Depend.

Köpte ett par perfekta bas-jeans på Gina Tricot. Ni vet ett par sådana som bara blir snyggare och skönare ju mer man använder dem och som är inne säsong efter säsong. En bra investering! Har hur många tshirtar som helst som jag känner att jag inte har kunna använda pga att jag inte har haft de perfekta jeansen.

Köpte även en tshirt från Gina Tricot, gillar trycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0