Tuesday

Tisdagar korta men samtidigt långa och sega dagar i skolan. En alldeles för lång håltimme! Men jag och Azra åkte ner (ja vi är lata och orkar inte gå!) till stan och fördrev lite tid där.


Löning idag! Pengarna försvann lika fort som de kom in på kontot, haha. Har varit duktig och fört över pengar och betalat det jag har varit skyldig mamma och pappa nu, hela lönen gick till det faktiskt! Ridlektioner, Londonhotell, mobilräkning och mobiltbredband mm mm mm.. Men det är bara gilla läget!


Föresten, det allra senast är att vi ska få varsin sin egen laptop av skolan! Information från säkra källor så frågan borde bara vara när. Jag håller tummarna för att det sker relativt snart! Jag har ju visserligen redan min älskade LG-laptop, men varför inte ha två! En för skola/jobb och en för privat bruk!


NU; en tupplur i solstolen! Somnar snart.


Kommentarer
Postat av: Julia tb

För mig är tisdagar en rätt kort dag skolmässigt hihi;D Men jobbigt med lång håltimme... Kul med löning också! Allt bra annars då? ha en fortsatt jättefin tisdag! Många kramar<3

2009-08-25 @ 17:23:37
URL: http://showbyjulia.devote.se/
Postat av: azra

1. Jag saknar INTE dagarna då vi var tvungna att gå ner till stan..

2. Jag ska lätt ha msn och sånt på den skoldatorn( antar att 99 % kommer ha det)

2009-08-25 @ 18:19:05
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/
Postat av: bellisima

sv: they sure are

2009-08-25 @ 23:23:00
URL: http://bellisima.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0