TISDAG

Gick upp supertidigt idag också... körlektion kl 8.00. Gick jättebra!
Satt ett par timmar med teorin efteråt...




Passade på att boka en klipptid också! På torsdag är det äntligen dax. Antar att det ryker en hel del hår.. Tråkigt men sant. Har slarvat med regelbundna klippningar och värmeskyddande medel det senaste halvåret.. Antingen klipper jag minsta möjliga eller så klipper jag av en bit extra?  Kan ju vara skönt med lite kortare. Men nej, jag vill inte. Älskar faktiskt mitt hår som det är just nu! Så det blir bara en uppfräching :)

Men jag är grymt sugen på att klippa lugg igen! Ska jag eller ska jag inte??





Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Lugg är riktigt snygg, klipp =) Det växer ju ut =))



//



www.alexandrastyle.se

2009-04-07 @ 21:42:42
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: Ida

Klart du ska! Ibland behövs det lite förändring, och blir du missnöjd så vet du ju att det ändå kommer växa ut=)

2009-04-08 @ 10:33:36
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0