Jag är trött.

Klockan är inte alls mycket men jag ligger redan i sängen. Det ni, en fredagskväll! Helt otroligt för att vara mig. Men jag är riktigt trött och det märks att man är förkyld.


Red ikväll och ja, jag vet att man inte ska anstränga sig när man är förkyld. Men det är så himla underbart kul! Ni fattar inte (okej, ni hästtjejer förstår nog) hur härligt det verkligen är. Det gick hur bra som helst och jag blev överöst med beröm och fina ord från min ridlärare. Hur kul är inte det? Humöret är verkligen på topp nu! Jag är så himla taggad och motiverad när det gäller ridningen, jag vill bara mer och mer och mer! Åh, jag får inte nog.


Nu ska jag lägga mig och se på någon film. Frågan är bara vilken? Det löser sig!


Imorgon ska en pigg och utvilad Alexandra stiga upp i hyfsad tid! Nå ja, ska försöka att inte sova bort halva dagen iaf... Försöka duger!


Nu ska jag bädda ner mig i min nybäddade säng (passade på och bytta lakan imorse!) och tända lite ljus.

Sleep tight mina vänner, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0