Surreal, but nice.





12 timmars sömn och jag önskar att jag kunde säga att jag känner mig som en människa igen, men icke. Vaknade med världens huvudvärk plus nack- och ryggont (jag börjar bli gammal). Sitter forfarande i min rosa fleecepyjamas och myser. Fy tusan vad skönt det är att vara helt ledig och helt pluggfri. Man kan göra allt som man har velat göra de senaste veckorna, men inte hunnit med, med gott samvete. Nyss kikat på Notting Hill. Världens bästa film alltså. Blir så senimental när jag tittar på den, goosebumps över hela kroppen. Mina gator, mitt Coronet, mitt Portobello, mitt Notting Hill, mitt London.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Guuuud vad avundsjuk jag blir.. Tror jag fick ihop två timmars sömn ungefär..

2011-11-03 @ 15:18:40
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-11-03 @ 20:29:06
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0