Afternoon tea / Primrose Hill







Efter att ha varit bosatta i London i snart 6 månader kände vi (jag och Siri) att det var hög tid för afternoon tea. Äntligen. Så fruktansvärt gott, så fruktansvärt mysigt (och kocken tyckte att jag var gorgeous). Det måste vi göra om!

Jag passade även på att utforska Belsize Park/Chalk Farm/Primrose Hill lite mer utförligt. Knallade upp till toppen av Primrose Hill för att titta på utsikten över London - mindre lyckat med tanke på att en tjock dimma ligger över staden idag (man såg helt okej, men kameran kunde inte fånga det).

Jag älskar att göra små utflykter en vanlig vardag, att utforska nya delar av London kan vara något av det bästa jag vet. Skärpning: mer sightseeing under veckorna.

Kommentarer
Postat av: kajsa

så gott det ser ut!

2011-02-28 @ 16:23:33
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/
Postat av: Sara

Nej vad fina bilder du har tagit! Jaha så du är au pair i England, med vilken organisation? Vad gör man? Hur länge kommer du att vara kvar? Vill flytta till London när jag efter gymnasiet!

2011-03-02 @ 21:57:17
URL: http://whenitcomesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0