Wed 15th




Har umgåtts med två av mina Notting Hill-tjejer idag, Anna och Matilda. Gick till en £5-affär precis här i närheten som Anna spanat in häromdagen. Fyndade en supersöt tunika/klänning. Kan visa senare om ni vill? Gick en sväng på Portobello och sedan gick vi till Holland Park. De åt lunch (min lunch stod hemma i kylskåpet och väntade på mig) och vi hade ehh... fin utsikt. Haha. Låter det vara osagt. Måste utforska Holland Park lite närmare någon dag, det sägs att den ska vara riktigt fin! 

Nu ska jag snart äta middag, vid 20.00 ska jag infinna mig på Piccadilly Circus och möta upp Izabell och två kompisar till henne. Har inte träffat någon av dem tidigare, ska bli kul! Dessvärre är min lön nästan helt slut så jag får snåla. Men vad gör det? Jag befinner mig i underbara London så jag överlever nog.

Kommentarer
Postat av: CIN

Gick inte att kommentera under marc jacobs-inlägget så får göra det här istället. Vilken underbar liten spegel därifrån... hade veeerkligen passat fint i min MJ-väska!! Köpte du den i självaste MJ-affären? Och ja klart jag kommer visa resultatet när tavlan är färdig =)

2010-09-15 @ 19:40:50
URL: http://catrinhinsell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0