Turist? Nej, en Londonbo som gillar att fota.


















Puuuh, jag är fortfarande trött efter gårdagen. Helt sjukt vad mycket vi gick. London bjöd på sommarvärme dagen till ära och jag tog en massa fina bilder, slänger upp några här!

Träffade Linn vid Notting Hill Gate, gick ner till Portobello och mötte Anna (som jag inte har tagit några bilder på?!) vid Starbucks (där jag, precis som väntat, har blivit stammis...) och började dagen med en fika. Några timmar senare anslöt Sophia (bättre sent än aldrig!). Strosade omkring i solen och bara njöt. 

Bestämde oss sedan för att åka till Mayfair och gå till Marc Jacobs-affären. Skulle kunnat shoppa upp hela affären, vill ha allt. Visar senare vad jag köpte (mest för att dokumentera för mig själv). Gick till Regent St och tog en buss förbi Piccadilly och Trafalgar Square ner till Big Ben. Gick över bron till London Eye, gick längs floden (det var någon Themsen festival) och sista anhalt blev St Pauls. 

Kom hem runt 19-tiden, bytte kläder och kastade mig ut genom dörren igen för att träffa Matilda. Första gången vi sågs, gullig tjej! Satte oss och tog en pizza och bara pratade. Kul att det faktiskt finns så pass många aupairer i Notting Hill!

 

LONDON ÄR UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: azra

gumman du verkar ha det bäst där borta!

2010-09-13 @ 20:58:42
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fina bilder :) Får mig att längta till London <3

2010-09-13 @ 21:23:33
Postat av: lady

Lööövee!

Snygg nyckelring btw! (Marc jacobs)

2010-09-15 @ 15:45:43
URL: http://ladyq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0