Portobello Market





I förmiddags gick jag och A till Portobell Market, är så glad att jag endast bor 5 min därifrån. Marknaden är verkligen mysig, men det är galet mycket turister. Sprang in på Poundland (typ som Bubbeltian fast med användbara grejer!), hittade en fin kalender, exakt en sådan som jag har varit ute efter. Perfekt! £1 (12 kr) för en kalender är inte illa! 

Har även suttit varit barnvakt 1,5 tim när pappan var på massage. Avundsjuk! 

Nu väntar jag på att lilla Anna ska höra av sig angående ikväll, så i brist på annat ska jag nog gå iväg till Whiteleys en sväng! Ett helt okej köpcentrum ca 5 min från mig.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Visst är det sjukt mycket folk! Inte direkt som någon marknad jag varit på i Sverige :)

2010-09-11 @ 19:03:46
Postat av: Lisa

när jag får pengar slänger jag över till dig så kan du köpa en nothing hill tröja åt mig ?? :D så jävla snygg :D du verkar ha det jättebra gumman <3

2010-09-13 @ 15:58:14
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0