Hyde Park






Gör min plikt och uppdaterar. Tog en lång och härlig powerwalk i Hyde Park imorse, all by myself. Älskar Hyde Park. Det var så himla vackert när solen gick upp, dimman lättade och staden vaknade till liv. Dessvärre hade jag bara mobilen med mig, lyckades inte alls fånga känslan på bilderna. Åh vad jag älskar London. Har städat och tvättat en hel del också, shoppat med Anette (hon shoppade, jag tyckte till), varit i simhallen med Clara, suttit barnvakt och skypat med familjen plus mormor. Nu ska jag kolla in Idol! En bra torsdag det här, sista dagen i september.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja vi får se vad som händer :)

Tack!

2010-09-30 @ 23:52:41
URL: http://bloggeliin.blogg.se/
Postat av: Karin

Hyde Park är så mysigt, hela London är så jävla mysigt och jag är fortfarande avundsjuk :)

2010-10-01 @ 23:03:34
URL: http://mysterycity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0