FREEEDAAAG!





Elise fick ett meddelande från Trevor (värdpappan) imorse där han berättade att hans flight var uppskjuten och att han skulle komma hem vid 23-tiden ist för runt 18. Där rök mina planer för kvällen! Babysitting på G. Hade tänkt att åkt till Clapham och träffat Louise och hennes vän men det får vi ta en annan dag!

Imorse tog jag för första gången emot matleveransen, lätt som en plätt. Så himla smidigt! Varför har vi inte så hemma? Skulle verkligen underlätta.

Tog en lååång promenad i förmiddags tillsammans med Anette. Vi gick genom Kensington Gardens och runt hela Hyde Park. Kollade Google Maps efteråt och kom fram till att vi gick ca en mil. Inte illa!

Gick hem för att fixa lunch och sedan träffade jag Anette igen och så gick vi ner till Kensington High Street och spanade in shoppingen. Men duktig som jag är så köpte jag inget! Har nämligen upptäckt att det är dyrt att leva i London... Men High St var riktigt bra, inte alls så mycket turister som på Oxford St, plus att det finns de vanliga affärerna: H&M, Zara, UNIQLO, Topshop, Urban Outfitters, New Look, American Apparel mfl.

När jag sedan dumpade Anette så sprang jag omkring på alla möjliga små gator här i närheten, Notting Hill är så himla mysigt. Tog även en sväng till Portobello Rd. Känner att jag har gått lite fööör mycket idag... Fötterna värker.

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Tack, är väldigt nöjd med den faktiskt! Åh vad härligt att det ser ut som sommaren dröjer kvar lite i London! Är rejält sugen på att ta en weekend där i vår :) Trevlig helg på dig!

2010-09-10 @ 22:32:18
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: Karin

Mysigtmysigtmysigtfint, jag älskar London. De där godisfärgade husen är så söta :D

2010-09-12 @ 01:16:00
URL: http://mysterycity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0