SATURDAY MORNING.

Jag tycker inte om att äta frukost på helgerna. Det är alltid full aktivitet nere i köket och jag känner mig mest ivägen. Den här morgonen var inget undantag. Astrid hade byggt upp en LEGO-by över större delen av nedervåningen, Clara var i full gång med att bygga en kamera och ockuperade hela köksbordet, Lotten fick manikyr plus pedikyr av en manikyrist (yes, här kan behöver man inte ens gå utanför dörren för att få sina naglar fixade) och Trevor springer runt som en galning och fixar med ALLT. Mitt i allt sitter lilla jag och äter en skål med yoghurt och flingor. Men jag tror att jag gillar det, trots allt.

Kommentarer
Postat av: azra

läser din värdmamma din blogg :) ?



HAHA ja låter som värsta främlingen här vaaa :P

2010-11-20 @ 17:14:29
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0