Barcelona.

 
Helt fantastiskt skönt att vara ledig! Det tar ett par dagar, sen kommer man in i semestermode. Jag har varit ledig exakt en hel vecka. En hel vecka, när hände det senast? En vecka utan måsten. Vi pratar bra många år sedan. Att i måndags sätta sig på ett plan ner till Medelhavet och checka in hos min kusin var s å  h i m l a  s k ö n t. Jag har sett turist-Barca och riktiga-Barca (privat guide är minsann inte så fel), shoppat, promenerat runt i staden, varit på stranden och ätit massor av färsk frukt, druckit mojitos, hängt på Starbucks och tagit in på hotell bara-för-att-jag-kan-och-vill (hotellfrukosten lockade). Halva tiden hos min kusin, halva på hotell. Barcelona har bjudit på moln, dimma, regn, åska, storm och sol. Kändes lagom surt att inte pricka in en solig vecka, hehe. MEN, jag är SÅ NÖJD. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0