Little by little.

 
 
Ja, jag har bokstavligt talat glömt att logga in här. Februari swishade förbi i en himla fart, något som brukar vara årets tråkigaste månad har varit helt okej och bättre än så. Jag går fortfarande (sedan v.2) på ett vik på min absoluta favoritarbetsplats. Att ha en egen rad, ett fast schema, kunna planera, genomföra och följa upp är helt fantastiskt skönt. Ansvar. Vara ledig när man är ledig. Annars umgås jag mest med vänner, försöker få ordning i lägenheten, dricker vin och tränar när jag är frisk (skar mig lite illa häromveckan, slutade med x antal stygn och en ihoptejpad hand = förbud att träna med vikter). Börjar få rutiner i mitt liv, äntligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0