Januari.

 
 
De senaste 10 dagarna har varit otroligt intensiva. Så, idag har jag haft en hel dag off - inget inplanerat, inget jobb, inget plugg. Så välbehövligt. Jag trivs så otroligt bra i min nya lägenhet, jag har fortfarande lite svårt att förstå att den här är min, bara min. Jag har kommit på mig själv med att tänka "det här kommer jag att sakna när jag flyttar". Men jag ska inte flytta, jag tänker inte röra mig ur fläcken. 

Under årets första dagar har jag inte haft en lugn stund. Flytten tog musten ur mig, innan - under - efter, det är så himla mycket mer att göra än vad man tror, det är liksom inte "bara att flytta". Förra veckan jobbade jag lite för mycket och sov borta/på jobbet 4 nätter = dålig sömn. I lördags när jag kom hem kände jag att "om jag inte får sova själv, ostört och hur länge jag vill så dör jag". Jag har hunnit checka av en tenta och skjutit upp en annan. Mellan varven har jag försökt vara social och träffa fina människor. 

Nu har jag "bara" en sak kvar att göra: skriva socialrättstentan denna vecka. Sen är det slut, färdigpluggat för ett tag åtminstone. På onsdag hoppar jag på mitt fasta schema och kan för första gången på riktigt länge planera min tid längre fram än en dag. SÅ OTROLIGT SKÖNT. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0