Hold my hand, I'll walk with you my dear.



I onsdags kickade mitt vikariat igång. SÅ JÄVLA SKÖNT. Ni anar inte hur glad jag är över det här, att jag ens har fått det är ett under. Long story, men det är lite av once in a lifetime moment. Att jobba kommunalt är många gånger frustrerande, utan tillräckligt många LAS-dagar och under-/sjuksköterskeutb. i bagaget är det svårt att ta sig fram. Men jag har gjort det, om och om igen, jobbat mot oddsen från dag 1. Är man villig att satsa så får man förr eller senare utbetalning, under onsdagens personalmöte kände jag mig löjligt nöjd. Vi kände oss löjligt nöjda, toppskiktet av vikarieligan har gjort det igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0