Sunday.



1. Solig förmiddag på mitt tak. 2. Hoffmaestro. 3. Post workout-käk. 
 
Så himla skön helg. Jobbade i fredags på "mitt andra jobb" (svårt det där med benämningen, inte mitt "vanliga" ställe i vilket fall som helst), ett spännande jobbpass vilket innefattade en hyrbil och en tripp till Skavsta. Slutade vid 23:30, skyndade mig hem, bytte kläder och mötte upp vännerna på stan och sen ramlade vi i säng vid 04-snåret. Perfekt kväll! Har mest hängt med Christoffer lördag-söndag och gjort ingenting. Så värt! 

Veckan har verkligen gått fort. Har hunnit med ett par träningspass, några jobbpass, hänga med vännerna och se Hoffmaestro i Cloetta Center (andra gången på lite drygt två månader, de är så grymma live!). Londonresan är bokad och ingen är gladare än jag. Ih!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0