Last week.

Förra veckan var så jäkla bra. Jag har gråtit som ett litet barn tre gånger av ren, skär glädje. Good thing come to those who work their asses off och den enda jag har att tacka är mig själv. Vecka 44 blir svårtoppad!

Har haft flera dagar ledigt, checkat av veckor av eftersläpande plugg, hängt på Villevalla med mina älskade killkompisar. Bästa Erik is back in town!! Lite oplanerat jobb i fredags kväll/natt då jag blev inbeordrad och spenderade x antal timmar på US, dock så himla glad att kunna hjälpa till. Har hunnit burra ner mitt ansikte i Esters underbara päls och pussa henne på nosen om och om igen och träffat familjen. Lördag och söndag spenderades tillsammans med Christoffer; IKEA, Ikano, storhandling och myskvällar som ett pensionärspar. Lönehelg? Partyhelg? Wild and crazy? Ibland känner jag mig så himla mycket äldre än 22. Välbehövlig helg rent mentalt.

Nu kör vi. Go go go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0