Helg.

Ledig helg, första helt lediga helgen sen någon månad tillbaka. Men jag klagar inte, att jobba helg är något av det bästa som finns, det är ju trots allt helg på jobbet också. Men nu känns det välbehövligt med två dagar off. Känner att jag behöver det. Åkte hem från jobbet tidigare igår då jag inte mådde så bra, nyss hällde jag juice i yoghurten och tappade min favoritögonskugga i golvet. Bra där. Har haft lite väl många bollar i luften (i kombination med för långa jobbpass) de senaste veckorna och bortprioriterat mig själv, vilket märks av ganska så tydligt så fort man är ledig. Man lägger ner sin själ i andra och glömmer bort att ha sig själv som prio ett. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0