131112

Att åka hem från jobbet och känna sig glad och fylld av positiv energi är fantastiskt skönt. Ikväll har jag jobbat på mitt gamla vanliga kära ställe, har flängt runt på mina andra arbetsplatser de senaste dagarna/veckorna och varken vetat ut eller in. Lite för mycket jobb, no life och en kropp som strejkar. Det är något visst att komma tillbaka till min trygga utgångspunkt, arbetsplatsen där allt en gång startade, och jobba en bra kväll med Tom. Bästa. Man vet vart man har varandra och litar till 100% på sin kollega och vän, man har väl inarbetade och beprövade arbetsmetoder som fungerar (plus bra strategier för problemlösning) och man har så kul, så jäkla förbannat jäkla kul. Man kan läsa av, ligga steget före, känna sig bekväm och vara säker på att man gör ett bra jobb. Känslan av att göra ett bra jobb är en av de bästa känslorna i världen, just nu. Det är den känslan som får mig att fortsätta tro på mig själv och fortsätta kämpa på dag ut och dag in. Idag åkte jag hem med ett leende och en varm känsla inombords. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0