Glad påsk!

Igår hade jag en sån himla bra kväll! Bästa killarna Christoffer, Erik och Jesper, plus Maria och en himla massa annat bra folk. Tips för att må bra: umgås med människor som ger energi, inte tar. Människor som kan glädjas för din skull, lyssnar, stöttar, bryr sig. Bästa! 

Inatt sov jag, för andra natten i rad, utan att vakna en enda gång och vaknade utvilad efter ganska precis 8h. Utan vare sig panik, hjärtklappning, svårt att andas. Utvilad. Känslan är svår att förklara, men jag känner mig som en ny människa.

Ska plocka undan lite här nu och förbereda inför 11-kaffet då delar av familjen kommer förbi. Lite vuxenpoäng där! Sedan blir det lite shopping och efter det bär det av hemåt för att fira påsk med familj och släkt. Påsken är ingen stor högtid i mitt liv, men det är kul att träffa nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0