130326

Förra veckan var lång, väldigt lång. Att klara av långa jobbdagar och samtidigt skriva tenta nattetid tar på krafterna. Men det gick, och det gick bra, trots årets djupaste dipp psykiskt so far. Kan uppriktigt sagt inte minnas vad jag har gjort de senaste dagarna, förutom att jobba, men jag gillar det. Har utvecklats något enormt den senaste tiden och vuxit in ännu mer i min roll - kompetensen blir allt bredare och bredare vilket känns helt underbart.

Idag har förövrigt varit en bra dag. Har inte känt mig så här lugn på evigheter! Inget plugg, bara jobb. Helt galet vad man stressar upp sig över plugget. Nu är tack och lov den värsta kursen hittills över, den första kursen som varit helt på svenska (fy fan för svensk litteratur vissa gånger). Idag har jag varit på strålande humör, varit effektiv och fokuserad på jobbet, varit ute i solen, insett att jag fått löneförhöjning och retroaktiv lön för hela förra året (!), kikat på lägenheter och tränat. Helt okej tisdag. Plötsligt känns det som om det finns hopp för framtiden, trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0