Lalalalalalalalaaaaaa.



Jag har flyttat till lägenheten som är belägen på gatan jag aldrig någonsin i min vildaste fantasi trodde att jag skulle bo på, jag har varit på en gaaaaalen förfest, dansat hela natten på NH med mina kära vänner, haft första efterfesten bland flyttlådor och varit uppe fram till morgonkvisten, skrivit klart uppsatsen och checkat av opponeringen, haft mykväll med Annso och hängt med Christoffer, Maria och Mikaela. Jag trivs så sinnersjukt bra på nya stället, jag sover som en prinsessa i min nya säng och jag känner ett lugn. Har inte haft något internet sen i fredags - terapi! Började tycka att det var riktigt skönt att vara nedkopplad. Imorgon väntar jobb under dagen och fina vänner på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0