"There will always be someone on the outside wanting to get in"

Igår var vi, jag, Annzo och Maria, ute och käkade thai-middag och drack några drinkar med grabbarna på NH efteråt. Tidig kväll för oss alla dock, skönt att komma hem eftersom jag inte mådde allt för bra. Men det var en riktigt härlig kväll med fina vänner!

Idag har jag bara vilat och försökt bli 100% frisk. Har roat mig med att se hela sista säsongen av Gossip Girl.  6 säsonger och 121 avsnitt senare, that's it. The end. Bra serie (trots att jag var typ den sista människan på denna jord att ge den en chans...)!

Nu: godis, te och en bra vanlig bok. Precis vad jag behöver. Idag är en sån där dag jag kollat Instagram en gång lite snabbt, spenderat 5 min framför Fb och läst noll bloggar. Ibland orkar man bara inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0