25 januari 2013


I tisdags var jag hos släkten över dagen, 50årskalas stod på agendan. Himla kul att träffa alla! Var ett bra tag sedan vi sågs sist. På kvällen var vi ett 20-tal som begav oss till Scandinavium för att se hemmalaget kamma hem en snygg vinst. Jag är väl inget större hockeyfans, men ibland så! 
 
Igår avbokade jag, utan att tveka, min tandläkartid då jag fick erbjudande om att jobba istället. Vikariekväll på jobbet, jag och Tom. Torsdagskvällar är veckans slappaste jobbdag, lite matlagning och chill (såklart lite annat också, men det kan jag inte skriva här). Har jobbat natten och nu 18h senare är det en trött Alex som checkat in i HumSam. Lite frukost och sen föreläsning. Det enda jag vill är dock att sova, men heeeeeey, lön och CSN på kontot Idag! Peppar inför afterwork (school) i em/kväll!
 
Bilden längst upp är hemifrån, hemma på landet, i tisdags morse.  En vacker vintermorgon är svårslaget! Sol och många, många minusgrader. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0