Right from the start, you were a thief. You stole my heart and I'm your willing victim.

Hade en sån himla fin kväll i fredags! Alla vänner samlade, firande, skålande, skratt, kärlek. Dem är så söta! Presenter, sång, tentaöl. Vi lyckas alltid ha så himla kul! Och kvällen kunde inte ha slutat på ett bättre sätt..

Igår-idag stod jobb på schemat. Lördagskvällen var hur mysig som helst, vi hade tjejkväll då grabbarna var ute på äventyr. God mat, mys framför tvn och massor av godis. Behöver jag ens säga att vi alla somnade i soffan? Haha. Ska verkligen bli hur kul som helst att jobba i sommar! Visst skulle det vara skönt att vara ledig lite mer än max två dagar i streck (hade lite ångest häromdagen), men, en sommar på en arbetsplats där man verkligen stormtrivs är minsann inte fy skam det heller. "Alex, jag är så jävla glad att du ska jobba här i sommar". Ja vad säger man, jag tror jag har hamnat rätt.

Idag har jag blivit uppvaktad av hela familjen, presenter och lunch på stan. Första gången sedan skilsmässan alla var samlade, märklig känsla. Så rätt, men så jävla fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0