130418.

Jag borde sova nu. Men jag ville bara säga att jag har haft en så himla bra dag! Jag och Cissela har pluggat in det sista inför tentan, vid 15-snåret gav vi upp (och har inte öppnat en bok sen dess) och jag hängde med Linus istället. Tränat ikväll, handlat, ätit, slappat framför tvn. Första gången någonsin jag inte hetspluggar kvällen innan. 08:00 imorgon är det dags för tentan i kursen man har hört så mycket negativt om sedan dag 1 på universitetet. Kursen alla bävar inför, failar, avskyr. Kvantitativ metod (statistik). Oavsett hur det går imorgon är jag sjukt stolt över mig själv. För 2,5 vecka sedan hade jag aldrig någonsin hört talas om det jag idag sitter och räknar på och till viss del förstår. Trodde inte ens att det var möjligt att lära sig så här mycket nytt på så kort tid, utan några som helst förkunskaper. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0