120922

Den här förkylningen verkar ju inte ge med sig i första tag. Jag tillhör den där kategorin människor med noll självdisciplin at the moment, tanken var att plugga hemma igår. Nej, det gick inte. "Man kan ju inte plugga när man är sjuk" var mitt försvar gentemot mig själv. Lånade däremot bil, köpte en ny kaffebryggare, matta och hårfön (kan ni tänka er att jag har varit utan en hårfön i 9 månader. 9 MÅNADER!) med mera, storhandlat, möblerat om. Sånt kan man göra när man är förkyld. Lite dubbelmoral. Hade en skön hemmakväll igår med sällskap av världens bästa tjej i luren! Finaste, alla gånger.

Nackdel med att ha bil i stan: betalparkering. Har flyttat runt på eländet tusen gånger då den där jävla parkeringsautomaten inte tar kort och jag inte har några kontanter. Kände inte för att gå till ICA enbart för att skaffa fram mynt. Nu ska jag hemåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0