Tentaplugg.

Har spenderat 10 timmar med näsan i böckerna idag. Eller ja, med lite lunch i solen, fika, kaffe, skitsnack, smsande och facebookande inräknat. Jobbet ringde mig vid 8-snåret imorse, " HEEEEEEEJ ALEEEEEEEEX! GOOOOOOD MOOOORGOOOON! Jag väckte dig, eller hur??!! Snälla, säg att jag väckte dig?!!! Eller hur, erkänn!!". Haha, bästa kollegorna alltså. Och nej, jag satt i soffan och drack kaffe. Ogillar att jag fick tacka nej till två jobbpass.. Saknar att jobba, skulle lätt kunna jobba heltid!

Idag har jag filosoferat, man hinner filosofera över hela livet när man tentapluggar.

1. Jag SKA Klara tentan.
2. Jag ska ta tag i träningen, snart. Bästa gymmet i stan? Tips tack!
3. Vill ha en grön jacka (vinterjackan räknas inte).
4. Längtar till fredag kväll = öl med gamla gänget. Erik och jag har peppat hela dagen!
5. Hösten. På riktigt. Värme i all ära, men nu får det bli lite kallare. Tjocka tröjor, jeans och boots utan att man får en chock när vädret slår om från kallt till varmt/kvavt på två sekunder.

Och, Budda bilder kommer senare. Har varken ork eller lust just nu! 
Och #2. Grattis fina Azra! ♥


Kommentarer
Postat av: azra

tack så mycket gumman <3

2012-09-12 @ 17:25:25
URL: http://azraz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0