Hej hallå.

Idag avancerade jag på studentskalan. Köpte studentmaten #1, nudlar! Första gången sedan jag flyttade hemifrån, tro det eller ej. Det beror inte på en dalande ekonomi, utan att jag är sjuk och inte var sugen på något annat. Dagens kost har bestått av: kaffe, mackor, nudlar, glass, oboy, äpple. Varrierad kost där! Hade föreläsning imorse, intressant som tusan. Grymt skön föreläsare! Annars har jag mest sovit hela dagen, har nämligen en fin förkylning sen ett par dagar tillbaka.

SItter i detta nu och lyssnar på en massa bra musik, funderar över vad fan jag håller på med gällande precis allt och målar naglarna. Time to sleep, plugg plugg imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0