Don't stop believing.




Ska väl inte sticka under stolen med att jag har mått ganska så dåligt de senaste dagarna, har kämpat mig igenom dagarna med ett stort fake leende och psykologiplugget i högsta hugg. Ibland är det bara att bita ihop trots att kroppen är helt ur balans. Träffade Linn och Emilia igår, himlans trevlig. Är lite avis, de sticker till Australien nästa vecka och är borta en evighet!

Idag kikade lillebror och Adam förbi hos mig, grabbarna grus hade varit och shoppat upp halva IKEA till Adams nya lya. Hängde med dem och storhandlade mat. De är så söta! Som ett gammalt gift par, herr och fru. Adam, har du tagit fryspåsar? Kakao, så att jag kan baka chokladbollar när jag är hos dig? Hur har du det med diskmedel? Den allra första storhandlingen och kyl och frys skulle fyllas. Tänka sig, små blir stora! Flyttar hemifrån, har körkort och bil, heltidsjobb, flickvänner, framtidsdrömmar. Hann växla några ord med Sofie i kassan innan det var dags att skynda hemmåt östgötaslätten och catcha up med Filip över en pizza. Fint!

Sitter här hemma nu, all by my self. SÅ skönt. Äter chokladbollar, har tända ljus, en bok bredvid mig. Möblerat om har jag också gjort! Och städat. Nu väntar några fullbokade dagar innan det är dags för semester, sen är det tentaplugg för fulla muggar x 1000. Budapest kommer alldeles lägligt rent psykiskt, jag måste verkligen ha en break från verkligheten, dock väldigt olägligt pluggmässigt. Hmmm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0