Crawl on bitter.

Klockren dag! Min pluggdejt var (är) sjuk, men jag tog min själv i kragen och åkte till universitetet iallafall. Hur mycket fick jag gjort? INGENTING. Absolut ingenting. Varför? Sprang på mina bästa "följeslagare" från förra året, Lina och Jessica. En kaffe blev till hela eftermiddagen, fy tusan vad jag har saknat dem. Är så glad att jag träffade just dem förra hösten, bättre tjejer får man leta efter. Så värd eftermiddag! När dem gick kom Maria och därefter spårade vi ganska ordentligt... Haha. Skrattar fortfarande. Ledtråd: sexsms till min kära vän. Han förstod nada så jag var tvungen att förklara allt sen. Garvar ihjäl mig! Älskar att jag har så här underbara vänner, vänner som är lättsamma, sköna att hänga med. Erik och jag peppar redan inför lördag då vi kör en repris av fredagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0