Better not to breathe than to breathe a lie.




Lite så här ser det ut hos mig mest hela tiden.

Förgyller tillvaron med glitter, dricker kaffe i ofantliga mängder, kämpar mig igenom Psychology - The science of Mind and Behavior, datorn i högsta hugg och checkar av inlämning efter inlämning, planerar höstens alla veckor och försöker planera in roliga saker (läs London), myser i höstrusket med tända ljus, lyssnar på Mumford & Sons nya album ♥. Känns ganska så fint, men det är mycket som skulle kunna vara bättre. Mycket bättre. Men nej, jag är inte bitter! Det här blir bra. Det vet jag.



 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilket fint nagellack! :) Och fina bilder överhuvudtaget, är de tagna med systemkameran? Så avundsjuk haha.. Låter ändå rätt mysigt tycker jag :) Hoppas att det är mer bra än dåligt i alla fall!

2012-09-25 @ 22:35:13
URL: http://sarakarinemilia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0