Människor ramlar hårt, precis som du - och jag.

 


Jag beställde en väska i torsdags från Mango, IGÅR stod en to-die-for-snygg kille utanför min dörr med paketet till mig. Ett dygn leverans, förstår inte riktigt hur det gick till, observera den skickades från Spanien, hemleverans och dessutom gratis frakt. Tummen upp!! 

Har fyndat lite nya saker till lyan. Man blir liksom aldrig klar! Lagerhaus levererar. 

Igår hängde jag och AnnSo med våra fem nyfunna killkompisar sen ett par veckor tillbaka. Hade hur kul som helst hemma hos S innan vi drog ner till stan och hängde på Platens till stängning. Grym musik kvällen till ära! Men igår hände ungefär precis allt. Precis allt. På gott och på ont. Saker och ting börjar bli lite för komplicerade i mitt liv. Men det hör väl till. Nattpromenaden runt 04:00-tiden gjorde susen. Det har aldrig tagit så lång tid att ta sig hem och jag har aldrig sparkat på så många löv sen jag var 5 år. Jag tror jag ska bli filosof.  

Ikväll står inflyttningsfest i Ryd på agendan! Ryd är alltid Ryd, studenter är alltid studenter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0