Whether you think you can or think you can't, you're right.

Visdomsord från Henry Ford. IDAG HAR JAG HAFT SÅ JÄKLA KUL. Började dock lite halvdant. Vaknade av ett sms vid 08:30. 09:00 skulle vi ses i skolan. Lite skön stress så där på morgonkvisten. Hängde med Linus, sen rullade Robin och Maria in. Tentaplugg tillsammans! Snacka om att vi spårade ur x antal gånger, om och om igen. Har kramp i magen av allt skratt. Attans vad jag kommer att sakna dem. Har bankat in några modeller i hjärnan inför morgondagen, känns lite ostabilt. Men varför oroa sig?

Tackade nej till ytterliggare ett jobb idag, fint i-landsproblem. Men jäkligt skön egoboost, allt sökande och envishet har gett resultat. Det går att få jobb om man vill! Pratade föresten med mitt jobb idag, alltså, de (kollegorna) är så härliga! Har bokat in några introtillfällen i juni och jag ser verkligen fram emot det. Men först tenta, flytt och avslutning med ped-gänget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0